S T R A T E J İ v e P O L İ T İ K A
Servosan TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi doğrultusunda faaliyetlerini sürdürmektedir.
K A L İ T E P O L İ T İ K A M I Z
TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Proseslerinin Ana Unsurları:
· Dokümante edilmiş proseslerimiz, ürün, hizmet ve süreçlerimizin kalite yönetimini ve sürekli iyileşmelerini sağlayacak şekilde tüm çalışanlarımız tarafından bilinmektedir.
· Müşteri memnuniyetini olumsuz ve/veya olumlu yönde sevk edecek başta Kalite Yönetim Sistemi olmak üzere ayrıca tüm ürün/hizmetlerimizi üretme yeteneklerini etkileyebilecek riskler ve fırsatlar belirlenmekte, bunlara yönelik tedbir ve uygulamalar hayata geçirilmektedir.
· Proseslerimizin etkinlikleri senede iki defa Yönetimin Gözden Geçirmesi Toplantılarında ele alınmakta ve hedeflenen ile gelinen durum karşılaştırılarak analizler yapılmakta ve yeni hedefler saptanmaktadır. (PYKÖ Metodolojisi)
Ürün Kalitesi:
· Ürünümüz TS 10922 EN 81-1 ve TS EN 81-20 Standartlarına uygunluk sağlamaktadır.
· Kalite Yönetim ve İyileştirme süreçleri müşterilerimize hasarlı ürünün ulaşmasını Malzeme Giriş Kalite Kontrol, Ara Ürün Kalite Kontrol ve Son Kalite Kontrol süreçleri ile engellemektedir.
· Müşterilerden gelen şikayet ve öneriler ve yine müşterilerden gelen servis talepleri için etkin ve hızlı çalışan bir kalite yönetimi anlayışımız mevcuttur.
Politikanın Yayılımı:
· Üst Yönetim tarafından belirlenen “vizyon”, “misyon”, “strateji ve politika” ve “kalite hedefleri” tüm firma çalışanlarına eğitimler ile duyurulmaktadır.
· Belirlenen kalite hedeflerine ulaşılabilmesi için tüm gerçekleştirme proseslerinin başarı göstergeleri ilgili proses yöneticileri ile belirlenmiş olup, bu başarı göstergeleri proses performanslarının gözlemlenmesinde kullanılmaktadır.
H.TOLGA GÜRAKAR
GENEL MÜDÜR
15.01.2021